Plan Pemasaran Mudah



Cara pengiraan Bonus bagi setiap pakej:


PERLUKAH SAYA 'MAINTAIN'??

- 'Maintain' hanya akan dikenakan kepada ahli yang mempunyai sekurang-kurangnya seorang ahli tajaan dan keahlian ahli tersebut telah melebihi satu bulan.

BERAPA, APA YANG SAYA DAPAT ??

- Jumlah minima yang perlu dibayar untuk 'Maintain' ialah RM20 sebulan. Anda akan diberikan kredit SMS mengikut purata yang telah ditetapkan.

KALAU SAYA TIDAK 'MAINTAIN' APA AKAN TERJADI??

- 'Downline reverse' dan 'Bonus Pengeluaran' anda iaitu ahli tajaan ke dua dan ke empat yang dipindahkan oleh tajaan anda akan diberikan kepada penaja anda ('upline') yang telah 'maintain'.

BAGAIMANA SAYA NAK TAHU BAHAWA SAYA PERLU 'MAINTAIN'??

- Jika ahli mempunyai sekurang-kurangnya seorang ahli tajaan dan keahlian ahli tersebut telah melebihi satu bulan butang maintain akan ditayangkan pada laman utama ahli.





Kami memberikan kemudahan untuk ahli menukar pakej pada bila-bila masa, penukaran pakej boleh dilakukan di laman ahli.

Contoh pengiraan Bonus bagi ahli yang upgrade pakej:



TABUNG IHSAN??

- Tabung Ihsan ialah hasil kutipan pembayaran komisen ahli (RM5 diambil setiap pembayaran).

TABUNG INI UNTUK SIAPA??

- Tabung ini akan diagihkan setiap bulan kepada ahli yang belum menaja dan jumlah komisen Ihsan ahli tersebut kurang daripada RM50. Jadi setiap ahli berpeluang merasai pendapatan melalui bisnes ini.
Follow us on Twitter! Follow us on Twitter!
Replace this text with your message