Jom Kumpul Duit Raya Anda Bermula SEKARANG!

SELAMAT DATANG KE SMSBISNES.COM

SMSBINES.com merupakan laman web dari NH-V'CARE SDN BHD. Kami merupakan menjalankan perkhidmatan bulk sms secara 'online'. Apa itu bulk sms?? Bulk SMS merupakan satu sistem yang digunakan untuk menhantar pesanan ringkas (SMS), Khidmat Pesanan Multimedia (MMS), WAP Push, SMS/MMS Broadcast, Flash Message dan bermacam-macam lagi secara online. Selain itu bulk SMS juga dapat menghantar pesanan ringkas secara pukal iaitu menghantar pesanan ringkas lebih dari satu nombor. Sistem ini sangat sesuai untuk mempromosikan bisnes anda dengan cepat, mudah dan berkesan. Disamping itu kami juga menjalankan perkhidmatan untuk memasang sistem SMS ke mana-mana laman web.

SMSBISNES:
*BUKAN Multi Level Marketing (MLM)
*BUKAN Skim cepat kaya
*BUKAN Pelaburan
*BUKAN Sistem piramid
*BUKAN E-Commerce

KEISTIMEWAAN SMSBISNES:
Sistem kami menggunakan 'real time SMS' dimana anda akan menerima pesanan ringkas (SMS) dari kami jika anda membuat pendaftaran baru atau terdapat mana-mana ahli yang mendaftar bawah tajaan anda. Dengan sistem ini anda tidak perlu lagi berhadapan dengan komputer 24 jam. Promosi dan tunggu SMS sampai dalam telefon bimbit anda. Mudah.. Anda tidak perlu membayar apa-apa pun semuanya ditanggung oleh syarikat.

KENAPA SAYA MESTI JANA PENDAPATAN DENGAN SMSBISNES?

1. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup. Anda boleh menjana pendapatan sepanjang hayat.
2. Komisen 100% untuk anda mengikut modal yang anda keluarkan. Jika anda menyertai pakej RM1000 kesemua komisen dan sistem adalah hak milik anda.
3. Sistem kami adalah sistem affiliate, tidak ada unsur-unsur penipuan, penindasan, pelaburan, sistem piramid dan sebagainya.
4. Anda tentukan pakej yang anda mampu. Sesuai untuk semua golongan.

Follow us on Twitter! Follow us on Twitter!
Replace this text with your message